Hösten

Nu är vi inne i oktober månad, men det känns som att det är mindre höst nu än under september. Det var ju varmt ute idag! Det fläktade till och med varmt! Ska det inte blåsa kalla, murriga, höstiga vindar nu? Ja, vad vet jag. Jag brukar tycka hösten är den tråkigaste årstiden, så jag ignorerar den väl mest. Jag längtar bara efter snö och kyla nu! Vintern, var är du?

Men jag måste erkänna att hösten är en av dom, inte vackraste, men färggladaste årstiderna. Jag gillar ju orange, och allt börjar ju bli orange på hösten. Dom gröna bladen blir allt från gula till röda innan dom faller ner och färgar marken lika vackert.



Alla årstider har sin tjusning.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hösten är det BÄSTA! <3<3<3

2011-10-05 @ 22:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0