Ingen aktivitet

Sen jag hade kommit på jobbet imorse kom jag på vad jag kunde hitta på med gamlingarna på eftermiddagen. Jag skulle baka chokladbollar med dom! Det är ju något som dom allra flesta klarar av, bollarna behöver ju inte bli runda bollar precis. Men då skulle det vara sångstund 13:30 en trappa ner, så då fick det bli sång istället för chokladbollar. Man hinner ju inte med allt på en och samma dag.

När jag gick ner med första farbrorn så var det helt tomt där. Gick och frågade personalen och fick då veta att det var inställt. Men ingen hade ringt och meddelat oss. Så det var bara att gå upp till oss igen.

Så det blev varken sångstund eller chokladbollar idag, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0