Jag saknar dig

"Hur överlever man att förlora en del av sig själv?"

Har varit på bio i Vidsel nu ikväll och sett filmen Jag saknar dig. Den var riktigt bra! Men ibland kändes det som att en del skådespelare inte var så bra, men samtidigt kändes det som att dom var sjukt bra som kunde spela på det sättet. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det. I vilken fall som, ta och se den om ni inte redan gjort det. Och glöm inte näsdukar! Ett dussin ungefär!


Tina och Cilla är enäggstvillingar på väg att fylla 15 och hormonerna går på högvarv. De är så olika man kan bli; Tina är den populära som lägger alla tankar på smink och killar medan Cilla är den udda feministen som engagerar sig i teater och välgörenhet. På mammans födelsedag sker en tragisk olycka och att växa upp som tonåring blir plötsligt svårare och tyngre än vanligt...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Den där vill jag också se, fast väntar tills den kommer ut på hyr :)



Sv: Haha, då var vi ju inte sist! Kan dock inte berätta om den var bra eller inte, för jag såg inte en endaste minut. Ögonlocken blev för tunga ;)

2011-10-30 @ 09:24:08
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0