Simning

Hade ställt klockan på 6:10 imorse. Började inte jobba förän 8, men när stegtävlingen drog igång idag, och det bara är tredje dagen på nya livet, så kändes det bra om man fick in en morgonträning. I form av simning!

Dom öppnade 6:30, så jag hade planerat att vara där då och hinna simma i 30 minuter. Sover oroligt på morgonsidan, tänker i drömmen att jag måste öppna ögonen för att se vad klockan är. Alarmet borde ringa snart. Så jag öppnade ögonen och fick panik när jag såg att klockan var 6:37! Hade glömt att koppla mobilen igårkväll, så den hade ingen ström och hade slagit av sig själv. Skuttade upp, klädde mig och cyklade iväg. Blev bara 30 längder (750m) på 20 min. Hade tänkt minst 40 längder (1km) men max 30 min. Nåja, det kommer fler morgnar som jag kan simma och INTE försova mig.


Kommentarer
Postat av: Johan

Sådan bror sådan syster, skönt att sova

2011-10-05 @ 20:23:47
URL: http://norenklattrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0