Nissi Beach

Idag tog vi bussen iväg till en annan strand som tydligen skulle vara jättefin, nämligen Nissi Beach. Och visst var det fint där, alldeles klarblått vatten! Men varken jag eller mamma tyckte det var mer än så. Det ligger som i en liten grop, så det blåser inte så mycket. Stranden var delvis skräpig och i vattnet var algblomningen i full gång. Så vi for hem rätt fort och la oss vid poolen. Men där orkade vi inte ligga speciellt länge heller, så det blev en kort dag idag. Inte för att våra kroppar klagar, dom hurrar säkert över lite vila från solen.

Sitter nere i hotellfoajén och klibbar fast i skinnsoffan. Ingen AC har dom här nere, tur vi har det på rummet säger jag bara! Har inte kollat tempen idag, men det är säkert minst 34 grader som tidigare dagar. Känns faktiskt varmare idag än tidigare.

Igår gjorde jag en spännande grej, men jag har inte hunnit lägga in filmen på datorn än, så ni får vänta lite med det. Istället ska jag visa er lite av vad vi har ätit veckan som varit.


Lammgryta.


Spagetti Carbonara.


Halloumi och ett nästan uppätet vitlöksbröd med ost.


Och såklart den dagliga donuten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0