Tjejkväll!

Har varit lite sugen på att fråga en på jobbet om hon vill byta skift med mig på torsdag, det är ju tjejkväll i hela fyrkanten (tydligen). Men jag gjorde det inte, tänkte jag kunde spara dom slantarna och slippa trängas. Men efter att jag hade kommit hem idag så fick jag ett sms av henne där hon frågade om jag inte ville byta med henne, hon jobbade hellre kväll än tidig morgon. Självklart man ställer upp och byter skift! Så imorgon blir det tjejkväll i Piteå! Hoppas man hittar något fint! Skulle vilja kolla på lite snygga stövlar. Och uggs! Fick ju lämna tillbaka mina i vintras då sulan började släppa, och köpte inga nya efter det. Dom var ju så himla varma och sköna!

Har tänkt köra en månad utan någonting nu snart, men jag berättar mer om det senare i veckan.

Ska ta och leta fram lite kuponger och kolla in alla annonser i tidningen nu. Fick ju faktiskt PT imorse, men det brukar man få dagen före stora event och reor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0