Vill inte sova

Man skulle nästan kunna tro det. Slutade 20:30 och såg klart True Blood då jag kom hem. fastän jag var trött (och fortfarande är) så kunde jag inte gå till sängs. Jag ville inte, knasigt nog. Såg en halv film. Sen hade jag tänkt stänga av datorn, men så kom jag på att jag inte hade läst så mycket bloggar på tre dagar, bäst att göra det.

Nu är det nästan en timme sen jag bara hade tänkt stänga av datorn och gå och sova. Vilket fult redskap internet är ibland. Men nu ska jag faktiskt gå och sova. Skulle ha gjort det för en timme sen då jag har varit lite halvseg hela dagen. Men så blir man ju av att ha varit uppe halva natten och jobbat. Nåja. Tur man är hyfsat morgonpigg ändå.

Natti folket.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej cheyen där!

Kom in till mig och ställ en fråga i min första frågestund! Du kan fråga om allt, min tävlingsdans, familj, brasilianska bakgrund m.m.! Skulle bli så jätte glad <3

Direktlänk: http://picsmania.blogg.se/2011/september/min-forsta-fragestund.html#comment

(Förlåt mig om såna här kommentarer inte faller dig i smaken :/)

KRAMEN

2011-09-24 @ 10:28:55
URL: http://picsmania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0