Femkamp!

Då jag kom på jobbet imorse hade en av mina kollegor bestämt att vi skulle ha lite femkamp personalen emellan. Så när morgonarbetet var klart och vi städat hela huset gick vi över på 10an en sväng för lite femkamp. Och himlar så kul vi hade! Och som vi skrattade! Pennan i flaskan, russin och äta hemliga saker ingick i kampen. Som jag kom segrande ur! Visst var det nu så?!

Jag har så roliga, glada, trevliga och snälla arbetskompisar, både nya och gamla! Åh, vad jag är glad över flytten till Tärnstigen! Jag var så emot det då det kom på tal att vi skulle flytta dit upp, men jag är så glad över att det blev så! Man längtar nästan till jobbet nu! Härliga pensionärer, härlig personal och en superfin lokal! Just nu diggar jag mitt jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0