Mina flickor

Igår gjorde jag och mamma stan osäker. Köpte mest kläder till små flickor, jag gjorde bort våren stora shopping i måndags.

Efter shoppingturen blev det en snabb sväng hemma på byn innan jag tog flickorna och for hem till Vidsel. Lite legobyggande och ritande hann vi med innan det blev sängdags. Fastern själv la sig tidigt, innan klockan slog 22:30 sov jag nog.

Morgon gjorde jag och Ronja strax före 7 och en timme senare vaknade Bella. Vi har hunnit se på både Pippi och Emil, ritat, läst och provat en del av kläderna vi handlade igår. Dom kommer vara så snygga i sommar!

Snart blir det lunch och sen ska Ronja sova middag. Kl 14 slutar farfarn jobba och kommer och löser av mig så jag får fara iväg på mitt jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0