Nya byxor

Som jag skrev i förra veckan så köpte jag mig ett par ljusa byxor på HM. Idag blev det invigning!



Jag har ändrat min stil rätt mycket om man ser bara tre år tillbaka. Då skulle alla byxor sitta så löst som möjligt, helst skulle det vara mjukisar. Det tar ett tag innan det nya modet faller mig i smaken, och då pratar vi om flera månader eller år!
Då stuprörsjeansen introducerades för väldigt många år sen så sa jag att jag ALDRIG skulle ta på mig ett par. Ja, nu är det mest sånna jeans/byxor jag äger. Detta par faller väl in i den kategorin. Och att dom är ljusa är något nytt i min garderob också! Men det kändes helt rätt för mig, just nu i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0