Det blir aldrig som man tänkt sig

Igår hade jag stora planer för dagen. Först jobba såklart, men sen hade jag planerat att fara ut och springa innan jag skulle göra ett storkok pastagratäng. Men det blir ju aldrig riktigt som man tänkt sig. Lagom till lunchtid fick jag ont i huvudet. Trodde det berodde på att jag druckit alldeles för lite, men efter Alvedon och en massa vatten så gav det aldrig med sig. Så det blev ingen löprunda för mig. La mig i stället på balkongen i solen och sov en stund, kändes faktiskt lite bättre sen och efter en dusch blev man nästan som en ny människa. Blir att dricka ordentligt idag, träna på gymmet efter jobbet och sen blir det Lulekalaset ikväll. Så nu håller jag tummarna för att huvudvärken håller sig borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0