No more Tree Hill

Upptäckte idag att det skulle gå två avsnitt av One Tree Hill idag, och det första skulle börja 35 minuter innan det andra. Mystiskt tänkte jag, ett avsnitt kan ju inte vara 35 minuter? Men jag fick förklaringen nu när jag började se. Ikväll går det allra sista avsnittet, någonsin! Jag hade ingen aning om att slutet var så nära, man har inte hört något om det. Då Desperate Housewives skulle sluta annonsera dom om det i flera veckor innan. Nu blir man chockad över att slutet är här.

Näst sista avsnittet (som går just nu) är en typ av Bakom kameran. Intervjuer med skådespelarna bland annat, tillbakablickar. Och sen 17:05 går sista avsnittet. Snyft. Tack! Det känns trist att det är slut nu, men samtidigt väldigt skönt. Jag ser så huvvaligen många serier så varje gång en serie slutar drar jag lite av en lättnadens suck. Nu när man inte sitter ensam hemma varje kväll så räcker inte tiden riktigt till till så mycket serier, man lägger tiden på viktigare saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0