Mellandagarna

Juldagen spenderades först på jobbet och sedan hemma i soffan. Läste ut boken jag höll på med, blev 150 sidor på en em/kväll! Var tvungen läsa ut den då den skulle lämnas tillbaka på bibblan igår. Blev som sagt ingen utgång för min del, hade inte planerat det och var inte alls på humör för det. Kände mig nästan lite nere, men det har väl sina orsaker det också.

Annandagen följde jag som sagt mor och far till Luleå för att kolla på en diskmaskin.

Igår for jag, älsklingen och hans syster med bihang till Voullerim. Var gott med palt och hjortronpaj i magen. Och lite choklad!
På kvällen myste vi bara i soffan med hamburgare och strips till middag och chips och dip till filmen "The Hunger Games". En bra men förutsägbar film, tyvärr med ett lite halvdåligt slut. Sedan la jag mig vid 22:30 och somnade nästan bums. Det tar på krafterna att sitta stilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0