Tiden går

Usch vad fort tiden går. Jag hinner inte alls med! Det är 10 dagar kvar till julafton vilket för mig innebär endast 9 dagar kvar innan julfirandet! Och det känns som att allt jag hade tänkt hinna göra inte kommer bli gjort. Vad göra? Som tur är har jag alla julklappar klara sen nästan två veckor tillbaka, så det känns då otroligt skönt!

Idag ska man hem till Vidsel för att göra blodkorv! Mums! Och beroende på hur det ser ut sen så blir det kanske att fara till Norrfjärden och spela. Nu på morgonen hade jag först tänkt se dagens julkalender, sedan se klart söndagens Mentalist innan jag plockar upp granen från förrådet och börjar pynta den. Men hinner väl inte mer än på med ljusen så ska man iväg. Men då får jag väl pynta den klart i morgon på timmarna.

Glad fredag!

Kommentarer
Postat av: mamma

åhhhh........

2012-12-14 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0