Låg uppdatering i veckan

Jag utlovar redan nu låg uppdatering hela den här veckan. Blev mer jobb än planerat och sen ska jag hinna packa och så innan helgen också. Men det är väl så det ska vara, fullt upp hela tiden!

Jobbat frukost idag. Efter det blev det en solning med Annika, dammtorkning här hemma och en dusch på det. Ska avsluta med en snabb dammsugning också innan jag tar igen mig i soffan innan man ska iväg på nästa jobb. Trots allt man har fullt upp och stressar runt så ska man ta sig tid till några minuters avslappning. Det hinner man alltid, så stressad kan man inte vara att man inte kan komma bort i fem minuter.

Dammsugning var det alltså som gällde nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0