Örebro

Äntligen var man på plats i Örebro hos min Jennifer! Solen skiner och innan kvällen är slut har det kommit 3 till! Det här kommer bli en sjukt bra helg! Jag känner det på mig! För vad kan gå fel när man får vara med sin allra bästa vän och 3 härliga killar?! Just asking.
Snart blir det en runda på stan innan vi hämtar upp kille nr 1!
Hade tur med tågbytet imorse. Skulle egentligen ha 30 min på mig att byta tåg, men pga försening (såklart) hade jag 7 minuter på mig. Och självklart gick jag fel först så jag fick vända om och springa tills jag hittade rätt spår och tåg. Då jag kom upp på tåget och hade satt mig var det 1 minut innan tåget gick. Tur man har snabba ben och hyffsad kondis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0