Trött

Trött, trött och åter trött. Vet inte vad det är med mig, men jag har blivit så trött på sista tiden. Söndagkväll la jag mig 22:30 och somnade som en stock, orkade inte se NCIS:LA. Igårkväll såg jag CSI men då NCIS skulle börja kl 22 var jag helt färdig, så jag la mig. Och somnade som en stock.

Idag då jag kom hem från jobbet kl 12 såg jag NCIS från igår då. Sen var jag så himla trött att jag sov middag en timme. Vad är det med mig?

Om en kvart slutar House och då blir det tandborstning direkt och sen hopp i säng. Får väl se hur länge man sover imorgon och hur trött jag kommer vara imorgonkväll. Blir kanske att sova middag på torsdag, för hur ska jag annars orka med en hel jobbhelg?

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0