Är det verkligen lördag idag?

Här ligger man i soffan och har sett film. Och så lär väl kvällen fortsätta. Samtidigt som det känns riktigt trist att ligga inne en lördag, speciellt då man är ledig, så känns det så himla skönt! Bara rå om sig själv och mysa. Men (alltid detta men) samtidigt känns det som att man borde göra något. Typ städa en massa lådor och skåpar. Rensa bort gammalt skräp och så. Men det får vara. Jag låtsas att jag är sjuk och måste vila i soffan i helgen, får inte anstränga mig och rota i lådor och så. Så får allt städande och rensande vara tills nästa vecka eller tills jag blir frisk.

Har sett klart Black Hawk Down nu. Och tidigare i veckan har jag sett Der Untergang och La Pianiste. Se INTE La Pianiste! Sjukt sjuk film! Skulle se en annan film med typ samma titel, men det blev inte riktigt rätt. Inte rätt alls!


Medan jag har tråkigt och nästanångest så låter jag tankarna vandra iväg. Och oj vad man längtar tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Annika

vi måste ju planera för resa snart =D

2012-01-21 @ 18:58:14
Postat av: mamma

åhhh Lotta. längtan slår klorna i mig. men du visst var jag tuff

2012-01-22 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0