Kurerar mig

Fick komma på ÄVC idag. Läkaren lyssnade på mina lungor, länge! Kollade mig i halsen och klämde sen lite på den. Jag var visst ett gränsfall, men med tanke på att jag har astma skrev hon ut antibiotika. Vilket sorts gränsfall vet jag inte, men jag skulle gissa på lunginflammation. Vad annars skulle det vara, med tanke på att jag har hostat sen i onsdags? Fick även hostmedicin utskrivet, så nu ska jag kurera mig i 10 respektive 14 dagar. Hoppas på att vara frisk till helgen, eller symtomfri i alla fall. Så får jag se hur jag mår om en vecka, om jag vågar börja om med träningen då. Men ingen träning alls i veckan, utom kanske en promenad. det kan ju inte skada.

Nu blir det lunch och första pillrena tillsammans med ett avsnitt av Dexter. Måste vila mig i form för att orka jobba ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0