Mellandagsrea

Följde mamma till Piteå idag då hon skulle lämna in bilen på service. Hittade mig faktiskt litegrann på rean, trodde nästan allt skulle vara över nu. Var in på Barnens Hus också för att titta på spel, ut kom vi med en hel påse full av nya, förhoppningsvis roliga spel! Mamma köpte bland annat sequence, verkar vara det nya innespelet bland bloggare! Jag köpte två nya kortspel, så jag hoppas någon är sugen på lite spel framöver!


Skip-Bo och Scrabble Dash.


Två pyjamasbyxor och en manchesterkjol från H&M.


Stickad mysklänning från Gina Tricot.

Är så himla mätt efter den sena lunchen/tidiga middagen fortfarande, så nu måste jag nog lägga mig och jäsa i soffan en stund, se klart Fringe från i fredags och NCIS:LA från igår. Kanske man är människa igen sen.

Kommentarer
Postat av: Johan

Ta me till Örebro så kör vi där;)

2012-01-09 @ 19:41:54
Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Ni måste komma till Rosvik när ni är på nästa sjoppingtur!

Kram

2012-01-09 @ 23:01:46
URL: http://larsjos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0