Nyår

Hade planerat att följa med Jennifer, Jesper och hans kompisar till Kåbban och fira nyåret där. Visst firade jag in det nya året där, men dagen blev inte som planerad. Väcktes på morgonen av en arbetskompis som undrade om jag kunde jobba på kvällen, sjukdom på jobbet. Klart man ställer upp när det är storhelg plus att det blir kval övertid! Tjäna multum! Så det blev jobb 14-21:15. Allt var redan packat så jag drog iväg till Vidsel för att hämta upp madrass och bräda och så vidare till Kåbban.

Vilken himla härligt gäng alltså! Hade en riktigt rolig nyårsnatt! Som jag tror vi alla sagt, det MÅSTE göras om! Dansade tills stängning med The four guys! Saknade några, men dom gick hem till stugan och hade trevligt där.



Mobilbilder, ursäkta kvallan.

Nyårsdagen blev det att åka bräda hela dagen. Synd att det blåste, men vi var sist kvar i backen. Hade förväntat mig träningsvärk på insidan av låret då jag inte har åkt nå bräda på nästan 1,5 år. Men ingenting känner jag av! Skönt det.

Blir sista kvällen med gänget ikväll, vi får väl se vad vi hittar på för tokigt.

Vad gjorde ni nyår?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Shit så snygg jag var på bilen!

Måste göras om..

2012-01-04 @ 18:43:05
Postat av: Johan

hehe bra där me the four guys!=)

2012-01-05 @ 00:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0