Pub i Älvsbyn

Igår var en trevlig lördag. Jobbade först till 15:15 innan mamma plockade upp mig så for vi till brorsan. Där bjöds det på tacos och mys. Bella låg bredvid mig på kökssoffan och körde en höger vänster. Lilla godispåsen i ena handen och en klubba i andra! Himla sötunge!

När jag kom hem var det bara att hoppa i duschen och börja fixa mig. Tillslut var klockan slagen och vid 21:30 var jag på förfest på Grekland med Elin m fl. Surrade, lyssnade på musik, såg på dåliga youtube-klipp och wordfeudade. Vid 23:30 började vi dra oss iväg till Forum.



Hade en sjukt trevlig kväll, tack alla inblandade! Träffade och pratade med en massa folk, bland annat en del gamla klasskompisar. Bumpade med både Elin och Karro! Ingen fest utan bump!

Kommentarer
Postat av: Anton

o.O Det finns inga dåliga youtube filmer! trollface

btw, vad betyder "Bumpade med både Elin och Karro! Ingen fest utan bump!" låter lite nasty. :p

2012-01-31 @ 09:10:11
Postat av: Tea

Men WOW så söt du är! Man blir ju avis! ;)

2012-02-04 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0