Tvättning

En maskin kvar att tvätta. Tur jag kunde tjuvstarta lite, annars skulle jag aldrig hinna klart innan jag börjar jobba. Man hinner inte mycket annat då man tvättar. Springa upp och ner hela tiden. Och sen jag förstod hur förtjusande en mangel kan vara så tar det än mer tid att tvätta. Eller rättare sagt att mangla! Men det är det värt! Tar betydligt mindre plats i garderoben och sängkläderna blir så mycket skönare att ligga i! Så Tummen Upp för att mangla!



Nu blir det varmkorvslunch innan jag måste springa ner till tvättstugan igen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är så skönt med manglade lakan, ångrar att jag inte tog tillvara på den möjligheten när vi bodde i lägenhet och hade mangel i tvättstugan :)



Sv: Tack så mycket för omtanken, nu är hon mycket piggare! :)

2012-01-23 @ 20:06:32
URL: http://hannovsky.blogspot.com
Postat av: Hanna

..och förresten, det fick bli sjukskrivning från jobbet för min del :)

2012-01-23 @ 20:30:57
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0