En tisdag

Det blev aldrig någon cykeltur igår, vi for till Stockfors och körde nybil i stället!
När vi kom hem på byn igen så hoppade jag av hos Jennifer för lite gott kvällsfika. Nybakta grötbullar med massa smör och ost! Mumma! Tror jag får ta och baka lite grötbullar någon dag framöver, det är ju rätt så nyttigt ändå. Nyttigare än vanligt vitt bröd i alla fall. Fick med mig tre hem men fanns bara kvar två i morse, så tydligen var det någon fler som tyckte dom var goda, trots att det var gröt i dom!
 
Idag blev det rygg/mage pass på gymmet. Det känns att det är ett tag sen man tränade. Träningsvärken i bröstet (torsdagens pass) har nyss släppt, nu ömmar det i axlarna från igår. Lär ju känna av axlar, rygg och mage i morgon. Men det är skön värk!
 
 
Nu har jag precis kommit hem från en timmes shopping på Mim. Skulle in och köpa EN t-shirt till pappa som fyller år i morgon, ut kommer jag med två påsar! Pjuh!..
Nu blir det att se One Tree Hill tills det är dags att fara och jobba. Tycker jag förtjänar någon timme i soffan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0