Lite av varje-dag

Idag är en sån där bra arbetsdag då man slutar redan kl 13. Och förhoppningsvis håller det fina vädret i sig hela dagen.

Ska på Älvsbyns Marknad med Jennifer efter vi båda slutat jobba och sen ska jag dra iväg till Boden en snabbis. Har jag tur får jag sällskap med mig. Ska köpa lite bärbuskar till min kära mor, svarta vinbär och hallon. Sen styr jag kosan mot Vidsel och tillbringar några dagar där, mamma måste ju få hjälp ner med buskarna i jorden. Så ska visst jordgubbslandet rensas också. Så nu hoppas jag på finväder imorgon, kanske man får sig en lätt solbränna. Skulle inte sitta helt fel.

Kommentarer
Postat av: mamma

Än en gång tusen tack för all hjälp <3. Du fick ju som du ville, en lätt solbränna :)

2012-07-05 @ 21:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0