Kliande ögon

På bara några dagar har jag använt mer ögondroppar än vad det vanligtvis går åt under ett helt år! Tror aldrig det har kliat så här mycket i ögonen någon vår tidigare. Ibland är det knappt så ögondropparna hjälper, och slutar dom fungera vet jag inte vad jag skulle ta mig till! Tur dom hjälper fortfarande, och tur att allergitabletterna hjälper litegrann också.

Allting är gult ute just nu, jäkla björkpollen. Och så snart det är över förvandlas tallarna till en enda stor gul frökapsel. Är det så konstigt att man älskar vintern och hatar våren?!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja visst är hon söt! :) Och ännu mer söt i verkligheten för hon satt nämligen & pruttade där i skåpet :D

2012-05-29 @ 22:49:44
URL: http://sofieri.blogg.se/
Postat av: Hanna

Huga, hoppas att det värsta pollenet ger sig snart..



Sv: Bara det blir till en vana att ta sig ut så tycker jag att det går lekande lätt :)

2012-05-30 @ 10:34:12
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0