Gomiddag

Nu har vi precis smällt i oss älgkött, beasås, strips, sallad och vitlöksbröd framför senaste Dexter-avsnittet. Blir snart ännu mer mys med film och lite snarra! Det är bara passa på att mysa extra mycket nu ikväll, för imorgon blir jag lämnad ensam i två veckor.

Tycker det är orättvist att han ska åka bort utan mig, men han kontrar med motfrågan "Hur många veckor har inte du lämnat mig ensam?!" Så jag får se mig besegrad och hoppas på att vi nästa gång kan fara bort tillsammans.
Tror inte jag kommer lida alltför mycket ändå, har trots allt både denna och nästa helg bokat in roligheter. Så hips vips har två veckor gått och jag har han nära igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0