Brr, så kallt

Efter att ha sett lite Fringe på morgonen for jag sen ut på byn för lite ärenden. Och efter det tänkte jag att det var lika bra att ta dagens promenad. Sagt och gjort, jag bytte om, satte lurarna i öronen och gick ut. Jag visste att det droppade litegrann ute, men det hade börjat droppa betydligt mer. Så innan dom där 30 minuterna hade gått och jag hade kommit hem var jag ordentligt blöt, kall och frusen. Men vad botar det bättre än varma, torra och sköna kläder, lite varm kyckling och en kopp med vaniljte?!
 
Nu ska jag krypa upp i soffan och se två avsnitt av Merlin innan det blir att packa upp lite kläder och diverse semestergrejer. Och sedan blir det dags för jobb, första (riktiga) jobbdagen på 19 dagar! Skönt med 2,5 lediga dagar efter semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0