En dag i stan

Började dagen med en promenad kl 7:45. Dusch och frukost innan jag åkte iväg till Piteå. Har gått runt på affärer med lillebror och bannat folkmassorna och överfulla parkeringar. Handlade det jag for till stan för att handla, och inte mycket annat.
Ett besök i Rosvik hos familjen Larsjos på eftermiddagen där man fick man-tager-vad-man-haver lunch och chokladbollar till efterrätt. Och jag som varit så sugen på just chokladbollar! Lite lek och mys med Elensia innan hockeyn hägrade för lillebrors del.
 
Efter en färdigrätt till middag i min ensamhet for jag till Kim och Daniel för lite spelkväll. Spelade ett filmfrågespel på X-boxen och efter ett parti "Hur fan visste du det" var jag tvungen att fara hem. Katter och Lotta går dåligt ihop. Så nu är jag medicinerad, har tänt ljus och ska krypa ner i soffan och se på NCIS. Så får vi väl se när John Blund hälsar på, tror inte det dröjer så hemskt länge faktiskt.
 
Har haft en mycket trevlig lördag idag! Tack alla inblandade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0