Dag 1

Har gått hur bra som helt idag, har aldrig varit hungrig på hela dagen! Blev till och med så att jag skippade mellanmålet då jag absolut inte kände mig hungrig och det kändes som att jag åt hela tiden. Däremot har jag sprungit på toa hela tiden. Men så blir det när man dricker över 2 liter. Känns även som att jag har bott i köket, trots att jag inte har gjort så himla mycket där. Men bara det här med att planera maten, veta exakt vad och hur mycket jag ska äta, tänka i förväg och göra matlåda, det är jag inte van med. Det är säkert vardag för en del, men absolut inte för mig. Tur jag har mitt matschema att följa, behöver jag inte tänka så himla mycket ändå.
 
Här kommer bilder på dagens matintag.
 
Började dagen med ett glas varmt citronvatten.
 
Lätt a-fil, hallon, en morot och en kopp grönt te till frukost.
 
Kycklingsallad till lunch. Kyckling (som jag gjort i ugn och fått svalna), ruccolasallad, gurka, tomat, gul och röd paprika och rödlök.
Middag i form av ungsstekt lax med lite pressad citron, ruccolasallad, gurka, tomat, paprika, blomkål och en halv avocado.

Kvällsfika, lätt a-fil och ett ägg.
 
Steg upp 7:30 för att väga, mäta och ta kort på mig i min nuvarande form. Sedan drack jag citronvattnet och så iväg på gymmet för att springa 3 km. Hem för att äta frukost, tillaga kycklingen och duscha innan jag for iväg på VC för att ta prover (inför allergiutredningen nästa vecka). Iväg på gymet igen för ett bröst-, biceps- och magepass. Hem för att äta lunch, vilket blev lite sent (kl 13). Göra i ordning inför middagen och så iväg på jobbet. Och nu sitter man här rätt så nöjd med sig själv. Så nu är det bara att hoppa i sängen, upp tidigt imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0