Holy macaroni!

Jag ställde mig på vågen i morse i tron om att jag skulle ha stått helt still eller gått upp/ner ett par hekto. Men chocken då jag inser att jag gått ner ytterligare 1,6kg! What?! Har varken känts eller synts, enligt mig. Men tydligen så händer det fortfarande grejer. Hade även minskat 2-3cm i midjan, igen.
 
Bara 2,5 dagar kvar nu, så alla kan snart pusta ut. Jag kommer inte försvinna eller tyna bort. Jag kommer fortfarande tänka på vad jag äter men kommer äta mer "träningsmat" som jag kallar det. Mer keso och kvarg, proteinpulver och vanligt kött. Kommer fortsätta med lax en gång per vecka och torsken så länge jag har kvar av den. Även äta mycket grönsaker och frukt. Jag kommer att äta proteinbars och jag kommer att synda. Jag är människa, inte en robot! Och jag kommer njuta av allt det goda då jag åker till sommaren en vecka, det ska ni ha klart för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0