Hur enkelt som helst!

Frukosten idag bestod av yoghurt med hallon och blåbär, en morot och en kopp grönt te.
 
Skulle handla åt mamma innan jag åkte till Vidsel och vem träffar jag där om inte bror med barn! Så Bella fick hjälpa faster att handla till farmor medan Ronja hjälpte sin far. Jag bara älskar dom flickorna, dom är helt enkelt bäst!
 
Väl i Vidsel så gjorde vi oss lunch (kycklingsallad) innan vi satte oss ute i solen i 1,5h. In för en clementin till mellis innan vi åkte iväg och tränade. Man kan få för sig mycket under ett träningpass!
 
 
Middag i form av curry- och vitlökspulverskryddad kyckling med blomkål, broccoli, gul paprika, avocado, tomat och vitkålssallad.

Nu ikväll har mamma klippt mig, jag har klippt pappa men ingen har klippt mamma. Sett en massa TV och ätit samma kvällsfika som tidigare.
 
Nu säger jag godnatt och hoppas att jag faktiskt får sova till kl 8 i morgon. Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0