Kycklingsallad

Annika ville inte äta ensam ikväll, så hon bjöd över mig på middag. Mycket gott och mycket trevligt! Men hon är inte lite fräck inte. Kommer som gäst och får göra skitgöran, nämligen rensa/bena den grillade kycklingen. Men det är helt okej, jag är van.

I salladen hade vi grillad kyckling, isbergssallad, gurka, tomat, grön och röd paprika och kokta ägg. Vid sidan om hade hon stekt färska champinjoner, kokat pasta, fetaost och Rhode Island-dressing, bara för att jag skulle kunna äta salladen utan att pilla bort en massa mat. Dessutom hade jag även en halv avokado på min tallrik.

Annars idag har jag ätit yoghurt med bär, tonfisksallad med kycklingrester och satsumas. Ikväll blir det lite yoghurt som godnattmat.


Kommentarer
Postat av: Annika

*fniss* ;) nån nytta måste du få göra =P

2013-04-24 @ 00:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0