Rumpa

Var två timmar på gymmet i morse och tränade! Rekord tror jag nästan. Blev ben och massa rumpa! Så fort jag börjar träna ordentligt och leva nyttigt så försvinner det jag tycker bäst om på min kropp, nämligen rumpan min. Så för att råda bot på det så gäller det att träna den stenhårt! Man ser ju instagram bilder med squatande rumpor. Så då är det bara att göra squats dag in och dag ut, så kanske bakdelen inte försvinner helt.
 
Har inte ätit något nytt idag, samma gamla vanliga.
Frukost: Fil med mixade jordgubbar och en morot
Lunch: Kyckling med keso
Mellis: 1,5 satsumas och grönt te
Middag: Tonfisksallad
Kvällis: Kalkonskivor, avocado och ett ägg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0