Supernyttig tacos!

Ännu en frusendag, men precis som min jobbarkompis sa, det beror nog på ämnesomsättningen. Har inte fryst sen jag slutade jobba, så förhoppningsvis har kroppen vant sig nu så jag slipper frysa mer.
 
I matväg har jag ätit precis samma som tidigare, förutom middagen. Som blev supergod! Gjorde nämligen tacos på kycklingfärs! Hur enkelt som helst, smakar nästan exakt som vanlig tacos. Gjorde en liten sallad, mosade ihop en halv avocado och tog ett vitkålsblad som tacoskal. Det knastrade på bra och det kändes nästan som att äta en helt vanlig taco. Bara den skillnaden att det här blev typ så mycket nyttigare! Ingen fet crème fraiche och inget vitt bröd.
 
 
Innan middagen så var jag iväg på gymmet och tränade. Skulle egentligen bara cykla 10 min som uppvärmning, men då skickade Elin ett mess och sa att hon var på väg, så det slutade på 35 minuter innan hon hade kommit och hunnit värma upp. Sedan körde vi ben, jag med extra fokus på rumpan. Körde även mer baksida lår än vad jag brukar, så nu kommer jag få världens träningsvärk, jag lovar. Kanske lite osmart planerat med tanke på att jag har 11h arbete imorgon plus att jag ska till Luleå och Sunderbyn på måndag.
 
Let´s make some ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0