Torsdag 23 maj

Sista dagen. Snyft. Zara går ner och simmar medan vi andra fixar frukosten. Snabbt var vi klara och redan 9:30 var vi nere på stranden. Tyvärr var det helmulet och lite blåsigt, så vi struntade nästan i att smörja oss nå. Vilket vi märkte av senare. Jag och Zara traskade tillbaka till Bazaaren där vi skulle försöka byta en sko som vi fått i fel storlek och göra ett nytt försök hos klädförsäljaren där vi blev osams dagen innan. Dagen innan hade vi 7-8 plagg vi försökte få ett bra pris på. Idag när vi kom och skulle försöka med 3 plagg fick vi ett pris som var 20TL billigare än vad allt skulle ha kostat dagen innan. Vi sa blankt nej och slängde bort ett par brallor. Så försökte vi få till ett bra pris på en klänning och en kofta, och slutligen kom vi (nästan) överens. Vi hade tänkt ut ett maxbelopp på kläderna, men då  Zaras klänning blev 5TL billigare så köpte jag min kofta för 5TL mer. Så det slutade ändå på +-0.
 
Åt en sista lunch på Atlantis och kl 15 frös mamma och Elli så dom gick upp. Vid 16 gav jag upp och Zara kämpade kvar till närmare 17. Jag hann inte mer än upp på hotellet så drog Elli iväg och skulle försöka hitta en billig frisör. När klockan blev 19 och hon fortfarande inte var tillbaka gav vi oss ut för att försöka leta reda på henne. Hittade henne hos en frisör där hon hade blivit riktigt snygg i håret, fått brynen plockade och höll just på att bli sminkad. Superbilligt! Jag önskar jag också hade hunnit med en klippning och plockning där.
Gick till Textile Outlet och handlade lite och sedan vidare till en bikiniaffär där jag köpte två nya bikiniöverdelar.
 
Hem med shoppingen innan vi gick en sista (och tredje) gång på O´yes och åt supergod planka! Zara stod även för kvällen kommentar: "Nu är det böneutrop, sära på benen flickor!"
 
 
 
 
 
 
 

Strax innan midnatt var vi övermätta tillbaka på hotellet för att packa det sista innan vi gick ner till receptionen. hann snabbsurfa lite innan bussen kom 00:30 och hämtade oss. Vid 4 fick vi checka in bagaget, strosade sedan runt på taxfreen, åt en macka och kl 6 flög vi mot nordligare breddgrader igen.
 
Tack för en underbar resa flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0