Helgen i korta drag

I fredags jobbade jag till 16:15. Sedan var jag till Norrfjärden och övade innan jag åkte hem för ombyte och så drog jag, Ninnie och Elin iväg till Luleå för utgång. Dansade, surrade och hade allmänt trevligt!
Lördag färgbombade jag mitt hår, så nu är jag röd och inte rosa längre. Målade naglarna, "bakade" hos Jennifer en stund innan det var dags att åka till Norrfjärden igen för Julkonsert. Otroligt mycket folk, så det var riktigt kul! Efteråt blev det fika hos några Norrfjölingar innan jag och Anderssons tog in på Hotell Wiklunds.
Söndag spelade vi lite på Gudstjänsten innan korvlunch på "hotellet". Sedan åkte jag in till Piteå för att snabbsurra med Erika innan hon började om att jobba. Avslutade kvällen med Hobbit i Luleå.
 
Kan det bli nå vackrare?!
 
Mycket trevligt helg måste jag säga! Men trots snöfall och en massa julmusik så har jag tappat julkänslan. Kanske för att man varit så stressad och inte riktigt hunnit med allt man velat den här sista helgen innan jul. Nåja, i morgon är julafton här och jag vet att det kommer bli supermysigt på jobbet. Vi fixade redan nu ikväll inför morgonadagens jullunch med långbord och röd duk. Och när jag väl kommer hem till Vidsel kommer julen vara i full gång och då kommer julkänslorna tillbaka, jag bara vet det! Ska se Kalle med flickorna (förhoppningsvis) innan julmaten åker ner i magen. Och gröten förstås, det bästa! Och så får vi bara umgås hela kvällen, spela spel och surra! Mys! Förhoppningsvis orkar jag och mamma upp på julottan också, så blir det skidåkning på dagen! Kanske man går ut juldagen också, är väldigt länge sen nu känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0