Nya glasögon!

Som jag skrev tidigare så har jag en liten ny detalj på mig. Kom på att jag fortfarande inte visat det här och det är redan två veckor sen jag var och hämtade ut dom. Men här kommer i alla fall bilder på mina nya glasögon! Några få har sett direkt och undrat om jag har nya glasögon. Någon tyckte jag var så fin i håret och vissa har nog inte märkt det än. Både jag och mamma (som var den enda som visste om det) tycker det är så stor skillnad på dom nya och dom gamla (som nu känns ungefär hälften så stora). Men det kanske är så att har man inte glasögon själv så tänker man inte på det på samma sätt. I alla fall, här är lite bilder.
 
 
 
 
 
Skaffade även solbrillor med styrka, så nu är jag med RayBans!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi har likadana solglasögon! :D

2013-12-12 @ 19:12:15
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: mamma

snygging <3

2013-12-13 @ 10:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0