Badrumssjukan

Även dom starkaste kan falla ibland. Igårkväll hann jag inte mer än hem från jobbet innan jag fick besöka badrummet första gången. Inget konstigt med det kanske, men kl 23:30 gjorde jag besök nr 8 samtidigt som jag krampaktigt kramade en hink i knät. Och efter det slutade jag räkna. Men på 11h besökte jag mitt kära badrum ungefär 20 gånger.

Storebror fick ringas ut kl 7:30 för inhandling av diverse vätskor, så resorb och blåbärssoppa har varit mina bästa vänner idag. Inga fler badrumsbesök men magen känns konstig. Känns som när man är förstoppad och bara vill massera magen. Men jag tror magmassage är det sista min mage vill ha.

Ska dricka lite mer blåbärssoppa och äta rån nr 2, kanske man satsar på en halv gorbys senare ikväll. Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Good luck

2013-02-21 @ 11:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0