Kom igen!

Efter att ha varit rätt nere hela förra veckan beslutade jag mig igår för att det får vara nog nu! Det var mitt val, mitt beslut som gjorde mig ledsen, ingen annans. Jag kan inte gräva ner mig i det hur länge som helst, älta och tycka synd om. En kär vän sa igår att även fast det var mitt val så har jag all rätt att vara ledsen, och visst har jag det. Och det har jag varit. Riktigt ledsen. Hela veckan.

Nu är det en ny vecka. Idag vänder jag blad och påbörjar nästa kapitel i boken om mitt liv. Jag har ingen aning om alls vad jag ska fylla det med, men det kommer så småningom.

Tack för tiden vi fick!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag anar vad som hänt och det är absolut inget kul omän det är ens egna beslut eller gemensamt. Man måste få vara ledsen också. Sedan kan man blicka framåt och ta nya tag. Kram på dig Lotta!!

2013-02-27 @ 09:04:11
URL: http://elinkorsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0