Då kör vi igen!

Min tanke var från början att jag första måndagen i augusti skulle börja med 17-dagars dieten igen, men nu blev det så jag började idag i stället. Jag kan vara så duktig emellan åt men så slinter jag fel en dag och då är det kört för en tid framöver. Nu kände jag att jag var tvungen att börja igen, så då gör jag det. Varför vänta två veckor till liksom?
 
Så i morse var det bara att stiga upp tidigare för att hinna mäta, väga och fota. Och göra matlådor förstås. Har tyvärr inte blivit någon träning idag, men när solen för en gångs skull faktiskt är framme så passade jag på att sola idag efter jobbet i stället för att träna. Och så blir det att göra en tidig kväll ikväll, så blir inget kvällspass heller.
 
 
Dagens matintag ser ut som följande:
 
Varmt citronvatten
Yoghurt med hallon
Tonfisk med gurka och tomat
Två små clementiner
Ägg, keso, gurka och tomat
 
I morgon vette tusan hur man skulle ha lagt upp dagen, blir borta från morgon till kväll och vet inte hur det ser ut med matställen dit vi ska. Får ta med en Nutriletteshake för nödfall. Och frukt och morötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0