Morgonyoga

Hade planerat att fara på gymmet idag, men när jag vaknade och steg upp kändes det inte alls som en gymdag. I stället slog jag igång min gamla poweryoga DVD och körde ett 10 minuters morgonprogram. Det kändes mer lagom än att fara på gymmet. Men imorgon, då SKA jag på gymmet! Har mer tid på mig också, började jobba redan kl 13 idag, imorgon först 15:30.
 
Har ätit något så gott som en bruta ikväll! Mums! Nu ska jag packa lite och sen blir det lite TV-tittande innan god natt. Har inte riktigt fattat än att vi far snart! Oj vad jag är shoppingsugen alltså! På allt! Känns som att jag kommer ruinera mig själv, vilket jag har svårt att tro att jag kan ens. Eventuellt så måste jag nog rensa min garderob lite då jag kommer hem, vem vet?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0