Jag älskar dig

Jag har väldens bästa brorsdöttrar! Dom tycker båda två väldigt mycket om sin faster, och jag tycker väldigt mycket om dom. Och ibland berättar dom det även själv för en, och då speciellt den äldre som är lite mer talför av sig. Min storebror ringde igår, trodde jag. Men i själva verket var det Isabelle.
 
Jag: Hallå.
Bella: Hej faster Lotta!
Jag: Hej Isabelle! Vad gör ni för nå?
Bella: Vi äter lunch.
Jag: Jasså, vad äter ni för nå då?
Inget svar.
Jag: Vad har ni gjort idag?
Bella: Jag är trött idag.
Jag: Jasså? Har du inte sovit inatt?
Bella: Nej. Bara en liten stund.
Jag: Ja, då kan man ju bli lite trött.
Bella: Hej då faster.
Jag: Hej då Bella.
Bella: Jag älskar dig.
Jag: Och jag älskar dig också!
 
 
 
 
Älskade skönbarn!

Kommentarer
Postat av: mamma/farmor

Dom är ju det bästa vi har <3

2013-03-08 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0