15 arbetstimmar kvar!

Nu är det nära, riktigt nära! Har tre skift kvar att jobba, totalt 15 timmar. Om en timme kommer tjejerna hit så ska vi planera ihop det sista innan avfärd. Längtar så himla mycket nu, det ska bli så kul att fara iväg vi fyra! Skönt och avslappnande.
 
Igår hade jag tänkt mig en lång skön sovmorgon, men jag har ju lärt mig att sovmorgnar inte finns inprogramerat i min hjärna lägre. Somnade vid midnat och vaknade första gången 4:30 men lyckades somna om till 7:15. Då var det bara att stiga upp. Började dagen med en ny sorts gröt, god men lite för mycket kakaosmak för min del. Till nästa gång blir det mindre kakao för min del. Såg Game of Thrones och sedan började jag putsa fönstrena. Har nu bara sovrumsfönstret och balkongsfönstrena kvar.
 
 
Sedan for jag och Annika ut på en långpromenad, gick först till Altuna, sedan mot Kanis och sedan Västermalmsleden runt till mig och så upp på SunTan för en solning som avslutning. 11km på 1:45. Härligt med solsken och värme!
Åt lunch och torkade ur kökslådorna innan jag for iväg på gymmet och körde bröst biceps. När jag sedan kom hem blev det dusch och däckande i soffan restan av em/kvällen. Hann till och med sova lite middag innan kvällens crimesöndag började.
 
Idag sov jag som en stock till 7:40 då klockan ringde, hade gärna sovit ett tag till. Men får man inte sova, då ställer kroppen minsann in sig på sovmorgon. Iväg och sprang 5 km på 27 minuter på gymet. Sedan blev det 20 min promenad med lutning.
Haft sötRonja här ett tag medan päronen var på möte. Lunch med Ronja och pappapäronet (storebror) på Ekbergs. Mycket trevligt!
  
 
 
Nu ska jag börja göra i ordning en fruktsallad innan främmandet kommer och sen blir det iväg på kvällsjobb.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0