Inte alltid som man tänkt sig

Nej, inget blir någonsin som man tänkt sig tror jag. Men den här gången så gör det ingenting. Blev ett extraskift i morgon på 9,25 timmar, vad gör man inte för sina arbetskamrater. Kan vara bra att ha dom extratimmarna, nu när man har stora planer på gång! Eller på gång och på gång, typ helt klart! Men vad det är får ni veta en annan dag, måste ju få dra lite på det goda!
 
Slutar 12:30 idag, blir kanske en Hundbergspromenad om vädret inte blir sämre. Ska även ut på byn och göra några ärenden. Sedan blir det hem till Vidsel för middag och packning inför helgen. Förstå vad jag längtar! Men det är nog bra att ha lite extrajobb i veckan, då går nog tiden fortare! Jag har ju nästan packat klart min egen resväska redan, så jag är redo. Så redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0