Snart på väg

Den här veckan har än så länge gått hyfsat bra matmässigt, men är fortfarande typ jämt sugen på något gott. Helst choklad tror jag. Men jag står emot så gott det går. Lyxade till kvällen med ost och hårdbröd, gott!
 
Snart börjar resan mot Riga, 01:45 går bussen från Framnäs ner mot Stockholm. Kommer bli en lång natt och dag i morgon, men det som väntar på något gott... (väntar självklart ofta för länge). Så nu ska jag bara se till att allt verkligen är nedpackat, borsta tänderna och sen vila fram till avfärd. Så det kommer bli tomt på inlägg här resten av veckan. Men då vet ni varför.
 
Ha en bra helg alla! Jag ska försöka hålla mig i skinnet trots resan, har packat några barer för nödsituationer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0