Två dagar

Vi har nu varit iväg i två dagar på den här Riga-resan. Började 01:45 natten mot torsdag då bussen for med oss från Framnäs. Vid 15-tiden var vi framme i Frihamnen i Stockholm och kl 17 for Rigabåten med oss över havet. Intog en så sjukt stor och god middagsbuffé, blev många tallrikar kan jag lova. Så nu har jag nog totalförstört det jag jobbade så hårt för under 17 dagar. Men det är väl bara att börja om på nytt då man kommer hem igen. Försökte åtminstone tänka på vad jag åt till frukost igår, bara nyttigheter i form av frukt, ägg, keso, naturell yoghurt med müsli och grönt te.

Igår hade vi vår första konsert tillsammans med tre ihopslagna tjejkörer, dom var så duktiga som sjöng på svenska den låten vi spelade tillsammans! Sedan kom vi till hotellet först vid 1-tiden inatt.

Då jag har svårt att sova borta så är jag redan vaken och magen skriker efter mat, så jag ska upp och äta frukost nu. Blir spännande att se vad Tallink SiljaLine hotellet i Riga bjuder på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0