Piteå

Jag som hade planerat att åka skidor i Vidsel idag, inte blev det så inte. Insåg redan igår att det nog inte finns någon snö kvar i spåret, sedan så fick jag och mamma ärenden till stan. Så det blev Piteå idag.
Trodde aldrig den dagen skulle komma då jag faktiskt hittade en skjorta som mina axlar ryms i, men se den kom idag! Och nya svart jenasleggings från Cubus hittade jag också! Så det var en helt ny Lotta som spelade på Adventskonserten i Norrfjärden ikväll! Hade även färgbombat mitt hår, så det lyser rött. Sedan var det en liten annan detalj som var ny på mig, men det kan jag visa senare!
 
Hade tänkt visa bild på kläderna också, men hittade dom inte på hemsidorna. Får blir en annan dag det med.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du var så fin, så fin. Speciellt den speciella detaljen =)

2013-11-30 @ 13:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0