Tjuvstartar julen

Igår började jag så smått med att fixa fram julen här hemma. Gardiner, dukar och mattor är bytta. Så kanske man pillar upp lite pynt i morgon och så åker julgranen upp efter det. Men den kommer nog upp först efter helgen. En del tycker säkert det är alldeles för tidigt med julgran redan till första advent, men jag känner att jag ska jag hinna njuta av den så måste den upp fort. Jag är inte hemma så där jättemycket och jag älskar verkligen julgran med julklappar under! Det är ju som det finaste i hela hemmet till jul!
 
Brudkistan är redo för julen! Fick dessutom fram två kort igår, jag på Cypern och bästa flickorna efter Knalleloppet i somras.

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Vad mys! :) Ha en fortsatt fin Måndag! :)

2013-11-25 @ 11:18:33
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0