Vad hände?

Kom nu ikväll sen jag kom hem från jobbet att jag enbart levt på kolhydrater idag! Hur hände det liksom? Havregrynsgröt till frukost, nudlar till lunch och en skål med kräm och mjölk plus en hårdmacka till middag. Kulinariskt jamen nanting. Får väl försöka väga upp det imorgon, med typ lite grönsaker och kött.
 
NUS hade ju konsert på byn idag, hann precis dit på timmarna. Det är en helt annan grej att faktiskt till 100% få lyssna på låtarna i sin helhet som publik mot för att sitta mitt i smeten och koncentrera sig på sitt samtidigt som man ska veta vad som händer runt omkring. Jag föredrar alla gånger att få spela själv, men ibland är det trevligt med lite omväxling. Och så himla bra dom är! En fröjd för örat att få höra en sån bra orkester spela så bra stycken! Alla tummar upp för världens bästa NUS!
 
Nu ska jag nanna kudden, efter ett besök hos mr Grey förstås! 5 arbetstimmar kvar innan jag tar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Matbloggstoppen
RSS 2.0